فروش ویلا در نوشهر چلک

توضیحات آگهی

فروش ویلا در نوشهر چلک

توضیحات

لازم به توضیح ست این ویلای جنگلی در نوشهر چلک با سازه ای مدرن و امروزی در خوش آب و هوا ترین منطقه جنگلی نوشهر چلک با بنای دوبلکس به مساحت ۳۶۰ متر مربع در زمینی به مساحت ۱۲۰۰ متر مربع با چشم انداز جنگل و دریا واقع شده است.قیمت۸۰ میلیارد

 

قسمتی از متراژ این ویلای جنگلی نوشهر چلک به آشپزخانه اختصاص داده شده، که دارای کابینت ام دی اف ، هود و گاز می باشد. این ویلای جنگلی دارای سالن پذیرایی بزرگ و دل باز بوده که سقف آن با نور مخفی، زیبایی خاصی به آن داده است. یک سرویس عمومی با توالت ایرانی و فرنگی و دوش و روشویی کابین دار در طبقه اول ویلا وجود دارد و همچنین در طبقه ی بالای این ویلا جنگلی نیز سرویس عمومی با مشخصات ذکر شده و آشپزخانه فرعی در نشیمن بالا تعبیه شده است.

خرید ویلا دوبلکس در چلک نوشهر

ویلا دارای ۴ اتاق خواب با ابعاد استاندارد بوده و یکی از این اتاقها در طبقه پایین ویلا قرار گرفته و افراد مسن خانواده می توانند به راحتی از آن استفاده کنند. ۳ اتاق خواب ویلا مستر بوده و در ۳ اتاق ویلا ، کمد دیواری تعبیه شده است.

 

همچنین این ویلای جنگلی نوشهر چلک دارای دو نشیمن با تراس بزرگ که نمای جذابی به آن داده، طراحی شده که نشیمن بالا امکان قراردادن میز بیلیارد یا میز اسنوکر را دارد و تراس ویلا با ابعاد مناسب و قابل استفاده رو به جنگل و طبیعت زیبای شمال نوشهر چلک قرار گرفته است.

 

طراحی داخلی ویلا

برای نور پردازی بیشتر درون این ویلا از پنجره های بزرگ قدی دوجداره با ویو به جنگل به کار گرفته شده است. برای تزیین بیشتر نمای داخلی ویلا از کاغذ دیواری، سنگهای تزئینی و چوب استفاده شده است که همگی نشان دهنده ساختار معماری مهندسی ارزنده ای می باشد. در این ویلای جنگلی نوشهر چلک از درب ضد سرقت استفاده شده که از مزیت اولیه  قابل دید در نظر گرفته  می شود.

 

علاوه بر امکانات اولیه ای همچون آب، برق، گاز و تلفن می توان به امکانات  دیگر این ویلا همچون انباری، باغ گل وگیاه، سیستم تصفیه آب و …اشاره کرد.

برای تامین سیستم گرمایش ویلا از شومینه و شوفاژ و برای تامین سیستم سرمایش این ویلا از کولر اسپیلت در جایگاه های مختلف استفاده  شده است. ناگفته  نماند این ویلای شیک مبله کامل با وسایل و اثاثیه می باشد که تمامی وسایل نو و دست اول است.

 

محوطه این ویلا جنگلی با گلها و درختان زیبا تزئین شده و کف حیاط واش بتن شده که شما لوکیشن زیبا و منحصر بفردی از این ویلا دارید این نکته در ارزش گذاری فروش ویلای جنگلی یک آیتم تاثیر گذار است.

 

شهرک برند نوشهر

این ویلا در شهرک برند منطقه نوشهر چلک واقع شده است,شهرک داری مشاعات قوی از جمله پارک بازی کودکان,جاده سلامتی,زمین بسکتبال و… میباشد شهرک سرسبز وتمامی ویلاهای شهرک دارای زمینی متراژ بالا بوده و به همین خاطر ویلاها از هم فاصله داشته و فضای امن وساکتی با چشم انداز زیبا ایجاده کرده است.لازم به توضیح ست که ساکنین این شهرک غیر بومی و افراد سرشناس می باشند که این خود در برند سازی شهرک نقش مهمی دارد.در این شهرک جنگلی حدودا ۳۵ دستگاه ویلا موجود بوده که دارای اساسنامه شهرکی ، مشاعات شهرکی و غیره میباشد.

دسته‌های محصولات

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “فروش ویلا در نوشهر چلک”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 + پنج =

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.