خرید آپارتمان 200 متری در لاهیجان

توضیحات آگهی

       توافقی
  • شهرلاهیجان
  • توضیحات
  • فروش آپارتمان 200 متری در لاهیجان
  • پیشنهاد ویژه : خرید آپارتمان 200 متری در لاهیجان

قیمت آپارتمان در لاهیجان: به سایت ملک مانا خوش آمدید. اگر به دنبال خرید ویلا و آپارتمان در گیلان هستید، این آپارتمان فروشی سه خواب در لاهیجان عروس گیلان را از دست ندهید.
شهر لاهیجان که از آن به عنوان عروس گیلان یاد میشود ، دارای اماکن تفریحی بسیار که شامل استخر بزرگ لاهیجان ، شیطان کوه ،تله کابین و … می باشد که به شما اجازه دسترسی راحت به تمام این اماکن را میدهد .

مشخصات این آپارتمان فروشی سه خواب در لاهیجان

این آپارتمان فروشی در لاهیجان 5 طبقه با سال ساخت 1402 و در 5 واحد کلی احداث گردیده است .
نمای ساختمان: نمای این آپارتمان فروشی تک واحدی در لاهیجان از سنگ تراورتن است، که به آن ظاهری زیبا و مقاومت بیشتری می‌بخشد.

زیربنا و تعداد اتاق‌ها: این آپارتمان فروشی تک واحدی است و دارای زیربنای 200 متر مربع است. دارای 3 اتاق خواب است که به شما و فرزندانتان فضای آرامش و انتظار را می‌دهد.
ضمنا این واحد دارای یک اتاق مستر نیز می باشد .

مواد و تمامیت‌های داخلی: کف این آپارتمان فروشی در لاهیجان از سرامیک است که ظاهری طبیعی و گرم به فضا می‌بخشد. سقف کناف نیز در این واحد نصب شده است که به آن ظاهری زیبا و کلاسیک می‌بخشد. دیوارها ترکیبی از رنگ و کاغذ دیواری دارند که به دکوراسیون داخلی شما زندگی می‌بخشد.

امکاناتآپارتمان فروشی تک واحدی فوق دارای آسانسور، انباری و پارکینگ بدون مزاحم می‌باشد. این امکانات به شما راحتی و آسانی در استفاده از خودرو و نگهداری از وسایل شخصی را می‌دهند.

پنجره‌ها و منظره: پنجره‌های دو جداره در این آپارتمان فروشی نصب شده‌اند که علاوه بر عایق حرارتی، به شما امکان می‌دهد از صدای خارجی کمتری برخوردار شوید.

مدارک و مالکیت: این آپارتمان تک واحدی دارای سند تک برگ می‌باشد که به شما اطمینان می‌دهد که شما به عنوان صاحب قانونی آن تلقی می‌شوید.
امنیت : این آپارتمان فروشی در لاهیجان دارای دوربین مداربسته ، دزدگیر ، اعلام و اطفاء حریق می باشد که به شما این آسودگی خاطر را میدهد که با خیال راحت منزل خود را ترک کنید .

کوچه 12 متری
بر ملک 15 متر
دو نبش
دارای سند تک برگ
پارکینگ بدون مزاحم

خرید آپارتمان 200 متری در لاهیجانخرید آپارتمان 200 متری در لاهیجانخرید آپارتمان 200 متری در لاهیجانخرید آپارتمان 200 متری در لاهیجانخرید آپارتمان 200 متری در لاهیجانخرید آپارتمان 200 متری در لاهیجانخرید آپارتمان 200 متری در لاهیجان

دسته‌های محصولات

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “خرید آپارتمان 200 متری در لاهیجان”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده − 8 =

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.