اقامتگاه بوم گردی کاکوله در روستای شهرستان ،شهر رشت واقع در استان گیلان

توضیحات آگهی

اقامتگاه بوم گردی کاکوله در روستای شهرستان ،شهر رشت واقع در استان گیلان اقامتگاه بوم گردی کاکوله در روستای شهرستان ،شهر رشت واقع در استان گیلان اقامتگاه بوم گردی کاکوله در روستای شهرستان ،شهر رشت واقع در استان گیلان اقامتگاه بوم گردی کاکوله در روستای شهرستان ،شهر رشت واقع در استان گیلان

اقامتگاه بوم گردی کاکوله در روستای شهرستان ،شهر رشت واقع در استان گیلان اگر در جستجوي عطر نان گرم و آواز گنجشكها و صداي باران و بوي برنج و كاهگل بر سر سفره سادگي هستيد ، اقامتگاه بومگردي كاكوله پذيراي همه مهرباناني است كه به ديار سبز گيلان سفر مي كنند. امكانات اقامتگاه شامل سه اتاق در طبقه اول با سيستم گرمايش بخاري گازي (اتاقهاي شمار١،٢و٣) و دو اتاق در طبقه همكف، اتاق شماره ٤ با سيستم گرمايش بخاري هيزمي و اتاق شماره ٥ با بخاري گازي مي باشد. امكانات خواب در اتاقهاي شماره ١،٢،٣و٥ به تعداد ٤ نفرو اتاق شماره ٤( با بخاري هيزمي) به تعداد ٦ نفر فراهم مي باشد . سرويس بهداشتي براي خانم ها و آقايان هر كدام يك چشمه بصورت جداگانه و يك حمام با توالت فرنگي در حياط قرار دارد.پذيراي از شما بر عهده ميزبان و طبق سفارش شما مي باشد. آدرس ما، رشت، بخش سنگر، روستاي شهرستان، انتهاي كوچه سنبل( در مسير جاده سنگر به سياهكل) – هزينه اقامت براي يك شب به همراه صبحانه براي هر نفر ٨٥ هزار تومان است (حداقل پذيرش براي هر اتاق در ايام نوروز٤ نفر مي باشد) فاصله اين اقامتگاه تا رشت ١٥ كيلومتر و از مسير اتوبان رشت قزوين است.بازديد از جنگل هاي زيبا و بكر هيركاني، رودخانه سفيد رود، سد سنگر و موزه ميراث روستايي حداكثر با ١٥ دقيقه صرف زمان با اتومبيل امكانپذير مي باشد.

توضیحات تکمیلی

  • تلفن اقامتگاه: 09113351323-09112382853
  • آدرس صفحه ی اینستاگرام: Kakooleh_ecolodge
  • آدرس: استان گیلان ،رشت ،روستای شهرستان

قوانین اقامتگاه:جاذبه های گردش گری و طبیعت گردی منطقه

نکته:

برای رزرو و اطلاع از قیمت میتوانید مستقیما با مدیر اقامتگاه که شماره ایشان در همین صفحه موجود است بدون واسطه تماس بگیرید.

دسته‌های محصولات

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “اقامتگاه بوم گردی کاکوله در روستای شهرستان ،شهر رشت واقع در استان گیلان”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 1 =

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.