اقامتگاه بوم گردی چی چی نی در شهر لشت نشا در استان گیلان

توضیحات آگهی

اقامتگاه بوم گردی چی چی نی در شهر لشت نشا در استان گیلان اقامتگاه بوم گردی چی چی نی در شهر لشت نشا در استان گیلان اقامتگاه بوم گردی چی چی نی در شهر لشت نشا در استان گیلان اقامتگاه بوم گردی چی چی نی در شهر لشت نشا در استان گیلان

اقامتگاه بوم گردی چی چی نی در شهر لشت نشا در استان گیلان واقع شده است. این اقامتگاه سنتی تماما با مصالح بومی و چوب، در زمینی وسیع و سرسبز ساخته شده است و دارای فضایی بسیار زیبا برای تفریح و بازی کودکان می باشد.خانه بومی چی چی نی در زمینی به مساحت ۳ هکتار در کنار جنگل های سرسبز و شالیزارهای برنج به سبک سنتی خانه های گیلکی با چوب و سنگ و کاهگل ساخته شده است. این اقامتگاه بومی حدود ۸۰ سال قدمت داشته و دارای ۲ طبقه است. در طبقه دوم، ۲ اتاق وجود دارد که یکی از آنها متعلق به مالک خانه و دیگری بصورت خصوصی در اختیار مسافران قرار می گیرد . این اتاق دارای تلویزیون و یخچال بوده و سرویس بهداشتی عمومی خانه نیز در همین طبقه است. در طبقه ی هم کف علاوه بر اتاق مهیا شده برای اقامت مسافران، یک آشپزخانه ی عمومی نیز وجود دارد. علاوه بر آن یک کلبه درختی ۲۰ متری به ظرفیت ۵ نفر در نزدیکی ساختمان اقامتگاه وجود دارد که در ارتفاع ۸ متری از زمین واقع شده و برای اقامتی آرام و به دور از هیاهو بسیار مناسب و دنج است.گردشگران و طبیعت گردان با اقامت در این بوم گردی می توانند طعم لذیذ غذاهای شمالی را بچشند و همچنین از جاذبه های گردشگری همچون شیطان کوه لاهیجان، منطقه آزاد انزلی و پارک ملی بوجاق کیاشهر دیدن نمایند.

توضیحات تکمیلی

  • تلفن اقامتگاه: 09394480438
  • آدرس صفحه ی اینستاگرام: Localhousechichini
  • آدرس: استان گیلان ، شهر لشت نشا ، روستای چی چی نی

قوانین اقامتگاه:جاذبه های گردش گری و طبیعت گردی منطقه

نکته:

برای رزرو و اطلاع از قیمت میتوانید مستقیما با مدیر اقامتگاه که شماره ایشان در همین صفحه موجود است بدون واسطه تماس بگیرید.

دسته‌های محصولات

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “اقامتگاه بوم گردی چی چی نی در شهر لشت نشا در استان گیلان”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو + هجده =

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.