اقامتگاه بوم گردی ماه سو در استان گیلان، بندر انزلی

توضیحات آگهی

اقامتگاه بوم گردی ماه سو در استان گیلان، بندر انزلی اقامتگاه بوم گردی ماه سو در استان گیلان، بندر انزلی اقامتگاه بوم گردی ماه سو در استان گیلان، بندر انزلی اقامتگاه بوم گردی ماه سو در استان گیلان، بندر انزلی اقامتگاه بوم گردی ماه سو در استان گیلان، بندر انزلی اقامتگاه بوم گردی ماه سو در استان گیلان، بندر انزلی

اقامتگاه بوم گردی ماه سو در استان گیلان، بندر انزلی، خیابان شهید پدرصفت شرقی، پلاک ۱۱ واقع شده است. اقامتگاه بوم گردی ماه سو با ظرفیت اسکان و پذیرش ۲۰ گردشگر شامل ۶ اتاق به صورت ۲ اتاق یک تخته با ۱ نفر ظرفیت اضافه کف خواب، ۳ اتاق دو تخته دبل و ۲ نفر سرویس کف خواب اضافه و یک سوئیت بزرگ به نام بهارخواب دارای ۱ اتاق خواب، هال پذیرایی، یک تخت دبل و ۲ نفر سرویس کف خواب اضافه می باشد. اسم تمامی اتاق های این اقامتگاه هم نام شعرای محبوب و مشهور کشور همچون سعدی، خیام، مولانا، حافظ و عطار می باشد و همه ی اتاق ها و سوئیت بهارخواب دارای سرویس بهداشتی ( توالت فرنگی ) و حمام اختصاصی هستند، سرویس بهداشتی ( توالت ایرانی ) نیز به صورت مشترک در محوطه مجموعه تعبیه شده است. از جمله امکانات و خدماتی که اقامتگاه بوم گردی ماه سو برای رفاه مسافران گرامی در نظر گرفته می توان به پارکینگ غیرمسقف، پرسنل مسلط به زبان انگلیسی، آشپزخانه مجهز عمومی، سیستم گرمایشی و سرمایشی ( اسپیلیت و بخاری برقی )، رستوران، کافی شاپ، فضای بازی کودکان و … اشاره کرد.

توضیحات تکمیلی

  • تلفن اقامتگاه: 09059811795
  • آدرس صفحه ی اینستاگرام: Mahsoo_ecolodge
  • آدرس: استان گیلان ، شهر بندر انزلی ، بازار گیلاس، خیابان شهید پدرصفت شرقی، پلاک 11

قوانین اقامتگاه:جاذبه های گردش گری و طبیعت گردی منطقه

نکته:

برای رزرو و اطلاع از قیمت میتوانید مستقیما با مدیر اقامتگاه که شماره ایشان در همین صفحه موجود است بدون واسطه تماس بگیرید.

دسته‌های محصولات

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “اقامتگاه بوم گردی ماه سو در استان گیلان، بندر انزلی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 + سیزده =

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.