اقامتگاه بوم گردی دولتسرا در استان همدان، شهرستان بهار

توضیحات آگهی

اقامتگاه بوم گردی دولتسرا در استان همدان، شهرستان بهار اقامتگاه بوم گردی دولتسرا در استان همدان، شهرستان بهار اقامتگاه بوم گردی دولتسرا در استان همدان، شهرستان بهار اقامتگاه بوم گردی دولتسرا در استان همدان، شهرستان بهار اقامتگاه بوم گردی دولتسرا در استان همدان، شهرستان بهار

اقامتگاه بوم گردی دولتسرا در استان همدان، شهرستان بهار، دهکده فسیجان قرار دارد. این بوم گردی، خانه ای تاریخی با مصالح آجر و کاهگل است که امروزه بازسازی و مرمت شده و بعنوان اقامتگاه بوم گردی، میزبان مسافران و گردشگران است. اقامتگاه بوم گردی دولسترا دارای۲ طبقه و ۴ اتاق ۲۰ متری در طبقه بالا با ظرفیت حداکثر ۱۰ نفر و امکاناتی نظیر سرویس کف خواب (تشک تبی)، تلویزیون، سیستم سرمایشی پنکه سقفی و سیستم گرمایشی بخاری گازی، کرسی و چراغ می باشد. اتاق های این خانه بومی فاقد سرویس بهداشتی اختصاصی بوده و مسافران می بایست از توالت فرنگی، ایرانی و حمام (۲ عدد) بصورت مشترک استفاده کنند. در طبقه پایین این خانه بومی تنورخانه و سفره خانه ای با تخت های سنتی قرار دارد که مهمانان می توانند برای صرف غذا از محیط دنج و آرام آن استفاده کنند. از سایر خدمات این اقامتگاه بوم گردی می توان به پرسنل مسلط به زبان انگلیسی، راهنمای تور، اینترنت رایگان و پارکینگ غیر مسقف با ظرفیت ۸ خودرو اشاره کرد. مهمانان این خانه بومی، علاوه بر تجربه زندگی سنتی و روستایی، می توانند از طبیعت گردی، روستا گردی و موسیقی محلی نیز لذت برده و با آداب و رسوم مردم این منطقه آشنا شوند.

توضیحات تکمیلی

  • تلفن اقامتگاه:09125043611
  • آدرس صفحه ی اینستاگرام: Ecolodge.dolatsara.amiri
  • آدرس: استان همدان ، شهر بهار ، بعد از دو راهی صالح آباد، بالاتر از روستای سیمین،دهکده فسیجان

قوانین اقامتگاه:جاذبه های گردش گری و طبیعت گردی منطقه

نکته:

برای رزرو و اطلاع از قیمت میتوانید مستقیما با مدیر اقامتگاه که شماره ایشان در همین صفحه موجود است بدون واسطه تماس بگیرید.

دسته‌های محصولات

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “اقامتگاه بوم گردی دولتسرا در استان همدان، شهرستان بهار”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 + 5 =

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.