اقامتگاه بوم گردی ترنج در استان اصفهان، شهر کاشان

توضیحات آگهی

اقامتگاه بوم گردی ترنج در استان اصفهان، شهر کاشان اقامتگاه بوم گردی ترنج در استان اصفهان، شهر کاشان اقامتگاه بوم گردی ترنج در استان اصفهان، شهر کاشان اقامتگاه بوم گردی ترنج در استان اصفهان، شهر کاشان

اقامتگاه بوم گردی ترنج در استان اصفهان، شهر کاشان درمجموع ظرفیت پذیرایی از ۲۵ گردشگر را دارد. اقامتگاه ترنج دو طبقه است و در طبقه اول آشپزخانه عمومی با تمامی امکانات آشپزی و یک سالن بزرگ حدودا ۲۵ نفری برای دورهمی، غذاخوری و استراحت مسافران قرار دارد، در طبقه دوم ۴ اتاق به صورت ۲ اتاق ۵ نفره، یک اتاق ۶ نفره و یک اتاق ۸ نفره می باشد که اتاق های ۶ نفره و ۸ نفره علاوه بر اینکه آشپزخانه اختصاصی دارند در صورت تمایل مسافران میتوانند بهم کانکت ( متصل ) شوند تا ظرفیت بیشتری در آن اسکان یابند. مهمانان اتاق ۵ نفره نیز باید از آشپزخانه عمومی که در طبقه پایین تعبیه شده است، استفاده نمایند. مسافران تمام اتاق ها باید از توالت ایرانی و فرنگی و حمام داخل حیاط به صورت مشترک استفاده نمایند. از جمله خدمات و امکاناتی که این بوم گردی برای رفاه گردشگران فراهم کرده است می توان به وسایل گرمایشی ( پتو و تشک و …)، پارکینگ غیرمسقف، راهنمای تور، سیستم سرمایشی و گرمایشی ( کرسی، بخاری گازی، کولر آبی و پنکه رومیزی ) و … اشاره نمود. چنانچه مسافرین عزیز تمایل داشته باشند با هماهنگی قبلی می توانند از انواع غذاهای محلی و سنتی سفارش داده و در اقامتگاه سرو نمایند. حیاط بزرگ اقامتگاه نیز مکان دنجی برای شب نشینی و استفاده از فضای آرامش بخش و دلنشین آنجا می باشد. لازم به ذکر است وعده صبحانه فقط در روزهای آخر هفته و تعطیلات رسمی برای مسافران عزیز مهیا می گردد.

توضیحات تکمیلی

  • تلفن اقامتگاه: 09132602927
  • آدرس صفحه ی اینستاگرام: Toranj_saray
  • آدرس: استان اصفهان ، شهر کاشان ، خیابان ملافتح الله، روبروی پارک ملافتح الله، جنب کارگاه صنایع دستی کاشان

قوانین اقامتگاه:جاذبه های گردش گری و طبیعت گردی منطقه

نکته:

برای رزرو و اطلاع از قیمت میتوانید مستقیما با مدیر اقامتگاه که شماره ایشان در همین صفحه موجود است بدون واسطه تماس بگیرید.

دسته‌های محصولات

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “اقامتگاه بوم گردی ترنج در استان اصفهان، شهر کاشان”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 1 =

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.