اقامتگاه بوم گردی بام های سفالی در استان گیلان، شهرستان تالش

توضیحات آگهی

اقامتگاه بوم گردی بام های سفالی در استان گیلان، شهرستان تالش اقامتگاه بوم گردی بام های سفالی در استان گیلان، شهرستان تالش اقامتگاه بوم گردی بام های سفالی در استان گیلان، شهرستان تالش اقامتگاه بوم گردی بام های سفالی در استان گیلان، شهرستان تالش اقامتگاه بوم گردی بام های سفالی در استان گیلان، شهرستان تالش اقامتگاه بوم گردی بام های سفالی در استان گیلان، شهرستان تالش

اقامتگاه بوم گردی بام های سفالی در استان گیلان، شهرستان تالش، حد فاصل جاده ترانزیت تالش – آستارا، روستای شیرآباد ساخته شده در ۲ طبقه در میان باغ بزرگ و دلباز مرکبات شامل ۲ اتاق ۲۰ و ۳۰ متری در طبقه بالا و ۲ اتاق با همان متراژهای ۲۰ و ۳۰ متر در طبقه پایین می باشد که ظرفیت استاندارد اتاق های ۲۰ متری ۶ نفر و اتاق های ۳۰ متری ۸ نفر می باشد که این خانه روستایی در مجموع ظرفیت اسکان و پذیرش ۳۰ گردشگر را دارد. به دلیل حفظ بافت سنتی و القا حس نوستالوژیک داخل هیچکدام از اتاق ها سرویس بهداشتی اختصاصی قرار ندارد بنابراین مهمانان عزیز می بایست از سرویس بهداشتی (۲ توالت ایرانی و یک توالت فرنگی) و ۲ حمام داخل محوطه به صورت مشترک استفاده نمایند. از جمله امکانات و خدماتی که اقامتگاه بوم گردی بام های سفالی تالش برای رفاه مسافران گرامی در نظر گرفته می توان به پارکینگ غیرمسقف، راهنمای محلی برای بازدید از جاذبه های دیدنی منطقه، آشپزخانه عمومی با تمامی لوازم و تجهیزات مورد نیاز آشپزی اشاره کرد. برای القا هر چه بهتر زندگی بومی سیستم گرمایشی این مجموعه بخاری هیزمی می باشد و به دلیل خنک بودن آب و هوای منطقه و همچنین قرار گرفتن در دامنه کوه نیازی به استفاده از سیستم سرمایشی وجود ندارد. از ویژگی های مثبت این بوم گردی می توان به تهیه غذاهای لذیذ محلی و سنتی ایرانی با مواد کاملا ارگانیک و طبیعی اشاره کرد، گردشگران گرامی با هماهنگی قبلی می توانند از انواع غذاهای این مجموعه نظیر میرزا قاسمی، ماهی، مرغ شکم پر، کته پلو، جوجه کباب و … سفارش دهند و میل نمایند.

توضیحات تکمیلی

  • نام و نام خانوادگی مدیر اقامتگاه: ساسان ظهیری
  • تلفن اقامتگاه: 09144561329
  • آدرس صفحه ی اینستاگرام: Boomgardi_bamhayesofalitalesh
  • آدرس: استان گیلان ، شهر تالش ، روستای شیرآباد

قوانین اقامتگاه:جاذبه های گردش گری و طبیعت گردی منطقه

نکته:

برای رزرو و اطلاع از قیمت میتوانید مستقیما با مدیر اقامتگاه که شماره ایشان در همین صفحه موجود است بدون واسطه تماس بگیرید.

دسته‌های محصولات

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “اقامتگاه بوم گردی بام های سفالی در استان گیلان، شهرستان تالش”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × چهار =

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.