اقامتگاه بوم گردی آقامیر در شهرستان پاسارگاد شیراز

توضیحات آگهی

اقامتگاه بوم گردی آقامیر در شهرستان پاسارگاد شیراز اقامتگاه بوم گردی آقامیر در شهرستان پاسارگاد شیراز

اقامتگاه بوم گردی آقامیر در شهرستان پاسارگاد شیراز و با قدمتی صد ساله، در بافت تاریخی سعادت شهر واقع شده است. این اقامتگاه خانه ای بومی با دیوارهای خشتی و معماری بسیار زیبا و تاریخی متعلق به سالیان دور است. با رزرو اقامتگاه بوم گردی آقامیر میتوانید علاوه بر تجربه ی زندگی ساده در خانه ای بومی و اقامت در اتاقهایی با اشیاء سنتی از جمله کرسی، فرش های دستبافت و در و پنجره های چوبی، از برنامه های متنوع این اقامتگاه نیز بهره مند شوید. برنامه هایی از قبیل گشت محلی، گشت عشایر، گشت مزرعه ، پیاده روی و رصد آسمان. این اقامتگاه ۷ اتاق دارد که یکی از آنها ۵ دری ۵ نفره، دیگری ۳ دری ۳ نفره و ما بقی ۲ نفره میباشند. تمامی آنها مجهز به تخت خواب، سرویس گرمایشی و سرویس بهداشتی اختصاصی اند. ظرفیت کلی این اقامتگاه ۲۰ نفر می باشد. از سایر امکانات این اقامتگاه میتوان به صندوق امانات، کتابخانه، کافیشاپ و رستوران اشاره کرد. اقامت در اتاقهای این اقامت بهمراه وعده ی صبحانه و اینترنت رایگان می باشد. همچنین هزینه اقامت برای کودکان زیر۵ سال نیز رایگان است.

توضیحات تکمیلی

  • تلفن اقامتگاه: 09179272932
  • آدرس صفحه ی اینستاگرام: Aghamir_cottage
  • آدرس: استان فارس ، شهر پاسارگاد ، سعادت شهر، خیابان طالقانی (شاهزاده حسین)

قوانین اقامتگاه:جاذبه های گردش گری و طبیعت گردی منطقهتنگه بلاغی، کاروانسرای مظفری، محوطه مقدس و مقبره کمبوجیه برخی از اماکن تاریخی و گردشگری پاسارگاد هستند. آرامگاه کوروش کبیر نیز با بناها و معماری به جا مانده از دوران هخامنشیان، یکی از مهمترین جاذبه های توریست گردی این منطقه بشمار میرود که بر رونق صنعت اکوتوریسم پاسارگاد افزوده است.

نکته:

برای رزرو و اطلاع از قیمت میتوانید مستقیما با مدیر اقامتگاه که شماره ایشان در همین صفحه موجود است بدون واسطه تماس بگیرید.

دسته‌های محصولات

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “اقامتگاه بوم گردی آقامیر در شهرستان پاسارگاد شیراز”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × سه =

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.